Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

joi

Un prieten-ajutor de nadejde ...

Desi,inca nu pot spune ca am revenit ...nu ma pot tine departe de blog si de scris :D...Si pentru ca urmatoarele posturi vor implica prezenta lui ...am decis sa va vorbesc un pic despre "cel mai bun prieten-ajutor" al meu din domeniul  lucrului manual ..si anume minunatul meu PISTOL DE LIPIT ...


Am vazut ca in Romania unii ii spun pistol de lipit cu bagheta  de silicon ..altii spun cu bagheta de plastic ..habar nu am daca e vreo diferenta ..dupa mine arata la fel :)) ..si cred ca e o minunata unealta, pe care o folosesc muult ( sa nu spun enooorm de mult si nu numai ptr handmade dar si ptr diverse lucruri de lipit/reparat prin casa ) e foarte comod si lipiciul tine ff mult si e foarte bun ...si poti lipii cu el  hartie ,plastic,ceramica,lemn,textile, ba chiar si unele metale ..Il bagati in priza ..asteptati sa se incalzeasca ..apoi il puteti folosii ...

Sfaturi folosire si intretinere pistol de lipit  :

- Aveti ffff mare grija cand lipiti  sau cand asteptati sa se raceasca lipiciul ..este foarteeee fierbinte si poate provoca arsuri chiar fff grave ..Puteti folosii un creion sau varful de la foarfeca daca e neaparata nevoie sa sustineti lipitura pana se usuca ...dar nu bagati  NICIODATA mana in lipici direct ...si fiti ffff atenti la cat de cald este lipiciul ( sa nu ziceti ca s-a uscat si el sa fie tot cald/fierbinte )  ..o estimare gresita iara va poate aduce arsuri ( v-o spune Stan Patitu' :)) ) 
- NICIODATA NU IL LASATI LA INDEMANA COPIIILOR SAU IL DATI COPIILOR SA IL FOLOSEASCA ..se pot arde fff rau ...
- Cat se incalzeste ,in rastimpul cat faceti una alta la lucrarea voastra sau cand il lasati la racit ..puneti capul pistolului spre o farfuriuta/o bucata de faianta/etc  ( cam cum este cutia fata de varful pistolului  in poza ) ..ptr ca mai picura lipici din el si puteti  strica biroul/masa /locul unde lucrati 
- NU apasati niciodata pe bageta ..ci numai pe "tragaci" ptr ca el va oprii la timp lipiciul pe cand daca apasati pe bageta el va venii in jet ffff puternic si nu il puteti oprii chiar asa de usor ...
- Daca vreti sa ii curatati capul ..faceti-o cu un mic cutitas ..cand e pus la racit si indepartati excesul de lipici adunat pe la varf ...corpul pistolului  daca  este necesara curatarea lui .o puteti curata cu o carpa cand pistolul este scos din priza si rece ... 
-Aveti grija ca baghetele de lipici  sunt si ele pe dimesiuni ...adica sunt pistoale mai micute care au niste baghete de lipit mai subtirele si mai micute ...si cele mai mari care au niste baghete ceva mai groase ..personal am vazut 2 dimensiuni ..cele mini ..si cele normale ...s-ar putea sa ma insel ( pe pachetul meu de rezerve nu scrie nimic care m-ar putea ajuta :(  )..dar ideea e sa nu va culcati pe o ureche ca baghetele sunt universale si e bine sa intrebati/vedeti inainte de a cumpara baghete 

Referitor la pretul unui astfel de prieten -ajutor  ...acesta  nu e foarte mare...si dupa mine isi merita banutii ...In Romania fata de strainatate ( dupa mine)  pretul este cam mare ...incepand de la 19 RON ( cca 4.5 euro ) .. fara cutie de pastrare si bari de lipici ..Personal  am dat ( in strainatate )  pe al meu cu cutie de pastrare  ( un gen de servieta de plastic  ) si 20 baghete de lipici aproape 5 euro ..dar am vazut si la 2 euro fara cutie si rezerve..Baghetele de silicon/lipici le puteti cumpara separat ..cca 2-5 euro /set 32 bucati  in strainatate si cca 3.5 Ron /set 10 bucati in Romania ..Am vazut si baghete colorate ..asta daca aveti nevoie de un lipici de o culoare speciala ...dar nu am idee de pretul lor ..oricum mai scumpe si in seturi mai mici  Asa ca sfatul meu e ca  la o plimbare /excursie prin tari straine va puteti uita si dupa pistol si rezervele aferente ;). Este un adevarat ajutor in hobby-ul /job-ul vostru..iar ptr  mine a devenit un prieten ajutor de nadejde :D


8 comentarii:

Unknown spunea...

Sall . mda asta face la fel ca ala ce il folosesti tu mai poti face ceva tutoriale cum se foloseste pistolul de lipit
http://www.stern-austria.ro/images/1028ccassa242.jpg

Sunshine spunea...

Salutare.
As putea sa folosesc pistolul asta pentru a topi ceara de sigiliu, care vin tot asa in batoane.
Multumesc

Zgathy spunea...

Buna!
Am si eu o intrebare: Dupa prima bagheta folostita, se poate infunda, sau ceva de genul?
Am bagat a doua bagheta si nu mai curge(prima nu era terminata, asa ca m-am gandit sa mai pun una ca sa o impinga pe prima-mentionez ca are si buton)
Astpept un raspuns,
Multumesc!

CUFARUL CU BIJUTERII spunea...

Buna, am si eu o intrebare, ai idee daca pot folosi acest pistol pentru a lipi pietricele pe sticla ? Sau ma aleg cu o gramada de cioburi ?
Multumesc anticipat pentru raspuns :) !

Kikimiki spunea...

Cu scuzele de rigoare pentru intarzierie ( imi e greu sa vad comentariile la posturile mai vechiutze) ...

@Sunshine Sincer nu stiu , dar avand in vedere ca principiul unui astfel de pistol este de a incalzii batonul de silicon si a il transforma in fluid ar trebui sa mearga si cu ceara ,dar cred ca daca incerci cu ceara il poti folosii numai cu ceara ...parerea mea ;)

@Zgathy e posibil sa se infunde ...dar normal prin incalzire ar trebui la fel de usor sa se desfunde , daca nu curge nimic vezi daca nu cumva ele infundat de vreun corp strain ( intrat cand l-ai folosit) sau daca nu e defect si nu se incalzeste . Pistolul din imagine asa a "decedat":( ..nu stiam de ce nu mai merge si cand colo el nu se mai incalzea deci implicit nu mai putea incalzi si mai apoi topii bara de silicon ...

@HEKATE - bijuterii handmade unicat : In general depinde atat de material cat si de calitatea lipiciului( te poti uita pe cutie ptr ce este ideal) .pentru piatra si sticla este un lipici special ,dar nu stiu daca se gaseste si sub forma de bari de silicon ...cel mai bun sfat pe care pot sa ti_l dau este sa citesti bine eticheta ;)

Pentru orice alte sfaturi sau comentarii va astept pe http://www.facebook.com/maini.dibace sau pe http://www.facebook.com/pages/Ce-Pot-Face-2-Maini-Dibace/100859783290527 sa ne cunoastem si sa ne oferim reciproc sfaturi si idei ;)

Cu mult drag ...o zi/seara minunata va doresc :)

Unknown spunea...

Buna,am si eu o intrebare.pot lipi cu acest pistol un butoi de plasti de 220 litrieste spart pe vertical cam 15 cm.

Unknown spunea...

Da,poți,dar mai potrivit ar fi superglue(dăla mare).

Unknown spunea...

Da,poți,dar mai potrivit ar fi superglue(dăla mare).

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...